Nu är jag fri

ÅLRAJT. Då har jag klarat av det som antagligen gett mig huvudvärk i två dagar nu. Jag har varit och berättat att jag ICKE tänker börja jobba på det där jäkla hotellet. Nu får jag bara vänta och se vad min chef säger om det men han får säga vad han vill.

De hade verkligen behövt mig och mina engelskalektioner insåg jag. Fick säga till typ fem gånger att jag inte ville jobba där innan de fattade. Jag frågade tre gånger om han förstod vad jag sa (detta var alltså inte chefen, utan någon anställd) och han sa ja, men det var helt klart och tydligt att han inte fattade.
Till slut fick jag en annan kille att förstå vad jag sa och så löste det sig.

Så nu har jag firat med att måla fula jordgubbar på naglarna!

Och så har jag köpt en blomspruta till katten.

Kommentarer
Postat av: sophie

Good for you!;)



Undrar vad chefen sa efteråt?:)



Ja, jag är trött på att hyra, vill ha mitt eget hem!

2012-04-19 @ 12:26:01
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0