Nu räcker det nog med nageltjafs


MIHIHIHIHI NU kan jag dö lycklig.

Fast det tänker jag inte göra. Har för mycket att se fram emot. Tex skatteåterbäringen.

Idag har jag gått i skolan och fått en bitchslap rakt i nyllet. JAG ÄR SÄMST I KLASSEN! Finnen har varit sjuk i flera veckor och har nu kommit tillbaka med superkrafter. Äger skiten ur mig och Colin (australienaren). Han satte alla toner perfekt när vi läste långa meningar för fröken idag.
Nu hoppas vi att det bara var en lyckträff annars jävlar får jag plugga. Är ledig på fredag för det är någon Buddha-dag så jag ska ta tag i mig själv och verkligen plugga för en gångs skull. Har slappat till.

Annars har jag varit på marknaden med Elayla, en ny brud från Danmark. Planen är att hon ska lära mig danska.. Det går väl sådär. Danska är sjukt konstigt men min låtsasdanska har blivit grymt mycket bättre sen jag träffade henne.

Sen nu på kvällen har jag hängt med Bella, druckit lite öl (och en SPY faktiskt, du är inte ensam om att gilla SPY längre Madde!) och snackat en massa skit. Bee är hemma i Surat och har dragit kort för lumpen idag och som Ri bettade så måste han göra lumpen.
Nu är Bellas plan att klippa av ett finger på honom när han sover så han ska slippa.

Kommentarer
Postat av: Louise

Fast jag har varit ganska dålig på att uppdatera ;) Ja jag har flyttat över alla mina inlägg från blogger i alla fall.. men på listan över vart man kan importera inlägg ifrån står det inget om blogg.se..

Är väl ingen större skillnad på blogger och wordpress egentligen.. men omväxling förnöjer ;)



2012-04-04 @ 21:34:48
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: madde

undrar när vi kommer dricka en SPY tilsammans nästa gång? har ju alltid sagt att dom är goda =)

2012-04-05 @ 00:11:20
Postat av: Bella (soi mao!)

Halla alltsa! Det finns en anledning till att dom heter SPY... :P

2012-04-05 @ 06:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0