Och så fick jag äta riktig barbeque


Nu på kvälla har jag varit och käkat BBQ (RIKTIG BBQ MED ELD OCH GRIS) med Frida. Det är så jäkla gott men problemet är ju att man blir så mätt. Även fast jag trodde att jag inte var SÅ mätt.

Det spöregnade hela tiden och så körde jag hem Frida och fastnade där ett tag fast jag hade planerat att gå ut. Till slut kom jag iväg, mötte upp Elayla på Chang bar och beställde en öl. Orkade lite mer än halva.

Sen tackade jag för mig och åkte hem. Känns som att magen ska spricka!

När vi käkade BBQ var det flygmyr-invasion. Den här härliga säsongen har startat. Varje gång det regnar kommer de fram och dras till lyset och ingen kan flyga heller. Förstår inte varför de inte dött ut. De flyger, flyger in i något och vingarna går av. Eller så ramlar de i soppan, glaset eller fastnar i håret.
Nu sitter jag här hemma och mitt enda sällskap är en fet jäkla flygmyra som försöker och försöker flyga. Tror jag ska ringa Ri och be honom komma hem. Han är lite roligare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0