ÖDLAN ÄR KVAR

Ojojoj kom precis hem och vad möts jag av?

ÖDLAN ÄR KVAR!!


Den såg mig samtidigt som jag såg den och så vände den och sprang in i sovrummet. Jag sprang efter. Den gömde sig bakom dörren. Jag gick iväg en stund. Kom tillbaka. Den var inte bakom dörren längre.
Så jag hämtade sopkvasten och började slå lite i väggarna, sängen och garderoben. Hörde små krafsanden från garderoben så jag stängde in den där och nu sticker jag härifrån.

Hoppas inte att den bajsar där inne bara.

Det jag hoppas är att Ri kan göra något åt saken när han kommer hem från jobbet.

Detta möttes jag av igår när jag kom hem från skolan.

ÖDLEBAJS!! Tyckte jag att det såg ut som och började tvivla på om ödlan verkligen hade lämnat huset. Nu vet jag att den inte har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0