Vad ska jag göra med mitt liv?

GAAAH jag får sån jävla damp på tidsoptimisterna i det här landet!! Jag får iofs damp på nästan allt numera. Är så sjukt stressad över allting, över framtiden och nutiden och framtiden som alldeles alldeles snart är nutiden.
Och jag bara sitter här som en klump på golvet och har en gnutta ångest.

För jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv.


Det jag vill göra nu är att laga middag. Men min kära man tog på sig uppgiften att handla när han skulle iväg och byta olja på min moppe. Han sa att det kunde ta allt från fem minuter till trettio minuter. Det har gått två timmar nu och jag börjar lessna på att vänta.

VARFÖR ÄR ALLA THAIAR SÅ JÄVLA MAÑANA MAÑANA????
Åh, jag har så tråkigt och jag vill inte vara själv. Här i mörkret med alla katter som springer omkring inne i huset. De springer in från baksidan och ut genom framdörren. Så kollar de på mig med världens hånflin för jag kan inte jaga dem.

Kommentarer
Postat av: anders matsson igen!

kattjävlar! ställ ut några pappkartonger lite random och fånga dom. det funkar: http://25.media.tumblr.com/tumblr_ltald6hpPo1r4xgeio1_400.jpg

2012-04-16 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0