You better watch out FOKI!!


AZÅÅÅÅ helt okej för en första gång va?

Yes. Mitt liv är komplett. Nu kan jag dö lycklig.

Eller nej, måste köpa lite andra färger på nagellack så jag kan göra perfekta leopardmönster på klorna mina. Fy satan jag är ju gjord för detta. Foki släng dig i väggen! Snart kommer jag och TAR ÖVER DITT LIV!

Köper en takvåning med helikopterplatta i Ao Nang, käkar söta bakelser till frukost på något puttinuttigt café och designar mina egna naglar, mobilskal och kläder. Naglarna är ju kirrade, resten är bara en tidsfråga.

Lite snurrig i bollen är jag dock efter att ha suttit och flåsat nagellacksångor i en halvtimme. Men det löser vi med lite kladdkaka och jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0