Bang börjar må bättre!

Gissa vem som klämt ut fyra små bajsKORVAR?
 
Jaa, just det Bang!
 
Gav ju upp hoppet om hans medicin i måndags kväll och sket i att ge den till honom eftersom han ändå inte åt någonting och jag tänkte att det skulle vara värre för hans lilla mage att äta piller när den var tom. Och igår snaskade han spene like there's no tomorrow!
Försökte muta med lite kyckling som han slickade en liten slick på under dagen.
 
Ri tyckte att han såg piggare ut så han ville inte åka till sjukan.
 
På kvällen ÅT han pyttelite fisk och några kycklingstrimlor och han tuttade i säkert två timmar.
 
Sen i morse när jag öppnade dörren till sovrummet kom han in och SKREK och var helt till sig. Ville visa sina fasta korvar tror jag. Eller så var det för att han var hungrig för han åt både biff och fisk när jag gav det till honom.
 
Han ser inte alls lika mager ut längre.. På bara en dag har han lyckats tjocka på sig en liten gnutta.
 
Ojojoj, vilken lättnad.
 
Har även googlat vad det är för piller jag har stoppat i honom och ett av pillerna var för slemhosta?! Så det slutar jag ge honom på en gång men de minsta tabletterna var bakteriedödande så dem får han fortsätta äta tills dem är slut. (Väldigt förvirrad här om det ska vara de eller dem.)
 
Har pillat in mitt minneskort från telefonen i datorn nu också. Så enjoy!
 
 
Nej, det blir inget jävla enjoy för er eftersom ovanligt nog går det inte att ladda upp bilder. Skickar härmed en puss till blogg.se för att allt funkar så bra hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0