En stor sten har lossnat

Väntar och väntar på att en bild ska laddas upp men jag orkar inte! Jag har något viktigt att förmedla!
 
 
Vi har hittat ett ställe att bo på!!
 
 

Ella har varit här idag och lekt med mig idag och så åkte vi till marknaden nu på eftermiddagen, hon for hem sen och jag med. Hem till mig. När jag kom hem så kom Ri ut på BRON med världens största leende och sa jag har hittat ett rum till oss kom så åker vi och kollar NU! och jag sket i min cha yen så drog vi.
 
Jag hade ingen aning om vart det var men vi åkte bara närmare Ao Nang och sen svängde vi in på en liten väg, in till en jättefin radhuslänga. Eller okej, ägarens hus är skitfint. Kanske inte så fint på utsidan men sen öppnade hon dörren och släppte in oss.
 
Kan säga att jag bara behövde se det skinande golvet och sen var jag såld. Enormt stort sovrum. Skitstort kök. Älskar badrummet. Tre SUPERSÖTA kattungar på baksidan.
En granne.
Kan se solnedgången på framsidan.
Träd runtomkring till kissarna.
Huset ligger i slutet av gatan så nästan ingen trafik.
Ägaren brukar ha mycket kompisar hemma på kvällarna så inga problem för oss att också ha det.
 
Nu ska vi försöka att bo kvar här där vi bor så länge som möjligt för att spara pengar eftersom vi har betalat här fram till den 18. Ri vill flytta så fort han har en ledig dag men jag har övertalat honom att det får bli på söndag eller måndag NÄSTA vecka.
 
Åh, det där paketet som kom med posten vände verkligen min negativa spiral.
 
Bang har även lyckats få i sig över 15 ml risavkok idag. Vet att det inte är tillräckligt men vi jobbar på det. Mammas spenar är nämligen inte mumsiga nog åt honom längre så jag tvångsmatar. Nu jävlar går vi mot ljusare tider!
 
Bilden jag laddar vägrar komma. Ska försöka ladda upp den senare för den är ruskigt läcker och ni vill se den. Skicka hatmejl till blogg.se från mig är ni snälla.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan va gött! Var ligger huset? Dyrt eller? Glad för er skull!!! Kram

2012-08-04 @ 18:01:48
Postat av: j

Göööööött för er!! :D hoppas de andra stenarna också lossnar snart.

2012-08-05 @ 06:39:16
URL: http://feghi.blogg.se
Postat av: Sophie

Vilken tur att ni hittat ett nytt ställe som ni tycker om! Good Luck!!;)

2012-08-05 @ 17:48:36
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0