HEJ KOMPISAR JAG ÄR TILLBAKA!

Hej hej hej jag är tillbaka, jag har fixat mitt bortglömda lösenord och klockan nio i morse kom internetgrabbarna och installerade internet. Nu har vi bott här i två veckor imon och allt har gått bra.
 
Katterna är friska och lever hela bunten. Tror att de överdrev lite på sjukan om Pussys problem för hon var pigg som en mört redan dagen efter de sa att hon antagligen skulle dö.
 
Det kryllar av katter här där vi bor nu och jag har haft väldigt roligt åt hur rädd Bang är för alla kattungar här. De är lika små som hans huvud och så fort de knatar in i vårt hus så springer han och gömmer sig i sovrummet, livrädd.
 
I eftermiddag åker vi till Bangkok och shoppar loss. Måste köpa en ny kamera och telefon och regnkläder för det regnar tydligen väldigt mycket i Thailand. Dock inte här i Krabi. Solsken hela tiden. Sen far vi vidare till Pai och ser om det finns något skoj att hitta på där och så avlsutar vi i Chiang Mai med att hälsa på Linping!
 
Ojojoj, lite resfeber har jag faktiskt.
 
Åker snart till skolan där vi ska ge oss ut i verkligheten och pröva våra kunskaper, boka en thaikurs på thailändska ska vi få göra. Sen måste jag bunkra upp med kattmat och kattsand till kattvakten och sen drar vi!
 
Får se om jag får tag i en bra telefon i Bangkok för då kommer jag kunna blogga därifrån annars får ni hålla er i nio dagar till utan mitt bloggande. Fast det lär ju inte hända igen.
 
Måste läsa bloggar och stalka folk på facebook nu för det var allt för länge sen sist.
 
Hade!

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen!!!!!

2012-08-22 @ 08:02:26
Postat av: Louise

Yeah! Trevlig resa! :)

2012-08-22 @ 08:09:33
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0