Home sweet.. eh smelly home

Hemma igen men vill ta mina kissar och åka tillbaka till Pai och bosätta mig där i några veckor tills stanken har försvunnit ur mitt hem. Jävla kass "kattvakt" vi hade. Det bara osade piss och skit i hela huset när vi kom hem och ALLA textiler i hela lyan STINKER avföring och cigarettrök.
 
Inte så kul att komma hem efter nio dagars semester och inse att "kattvakten" inte klarade av mer än att skita ner, använda vårat internet och skita ner våra tallrikar tills lyan började stinka för mycket. Då drog han.
 
Att inte tömma en liten minikattlåda som TRE katter använder dagligen... Ja, det ger konsekvenser. Vad som händer är att mina kissar som är väldigt kräsna med vart de lägger sin skit, de vägrar fortsätta gå på lådan när den är full. Vilket betyder att de använder hela badrummet som toa.
Nio dagar är ganska lång tid och mina små söta kissar lägger bajshögar som ser ut att tillhöra mindre hästar.
På nio dagar är hela badrumsgolvet FYLLT av bajs och kiss. Katterna blir blöta om tassarna när de går runt där inne för fina som de är så går de fortfarande in dit och uträttar sina behov.
Resultat: kladdigt kissgolv överallt, stinkande soffa samt säng. ENORM SKITLUKT SOM SITTER I MINA KLÄDER SOM VAR INSTÄNGDA I GARDEROBEN!
 
Vi har nu snart vart hemma i tolv timmar och vädrat utav bara helvete, städat så golvet nästan skrubbats sönder, sprayat med allt möjligt, skurat med allt möjligt och ändå stinker det som fan.
 
Är INTE så glad på den här människan som hade tre fjuttiga uppgifter. Ge mat. Ge vatten. Ta bort bajset med en spade och släng ut.
 
Men Denice är här och efter typ tre månader får jag nu prata lite svenska igen! Äta svenskt godis har jag också gjort! Och ikväll ska vi äntligen ut och suuuuuuuuuuuupaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Fasen vad full jag kommer bli. Ska dricka lååååångsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0