Magsjuk pa en tolvtimmars bussresa ar inte det roligaste som finns

Bangkok ar vi i nu och lever livet. Har legat instangd i ett hotellrum sedan klockan ett igar pa dagen, det blev ingen shopping alls har. Helt andrade planer.
 
Pa bussen pa vag hit blev jag illamaende efter nagon timme och efter ungefar halva tiden spydde jag som en liten gris. Magen var sa risig att jag inte bara spydde om ni forstar vad jag menar.
 
Sa fort vi kom till Bangkok hyrde vi ett litet skabbigt rum for det kandes som att jag var jattefull och behovde sova nagra timmar innan jag var redo for aventyr. Fyra timmar senare madde jag fortfarande skit.
 
Efter att ha gatt runt i ett kopcentrum cirka fem minuter ville jag do och vi gick till doktorn. Har tydligen dragit pa mig nagon infektion som man far av gammal kyckling och seafood. Sa antiobiotika fick jag, han ville aven ge mig dropp for jag var sa uttorkad men jag lovade att dricka sa mycket jag klarade av sjalv.
 
Madde sen bajs hela dagen, lag och spydde pa varat fina hotellrum som vi tog in pa tills klockan nio pa kvallen. Da gick vi till khao san road, at en kebab, kopte en klanning och var turister i en timme. Sen dackade jag.
 
Nu mar jag battre och vi ska ut och kopa en kamera sa vi kan dokumentera allt.
 
I eftermiddag drar vi till Pai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0