Någon som vill ha diarrésjuk kattunge? JÄTTESÖT!

Idag åkte vi till stan med magsjuk kisse. Pussy nu då. Tyckte inte att hon verkade så sjuk ändå men hon har inte ätit och endast druckit några droppar sen igår mitt på dagen.
 
TUUUUUUUUUUUUUR att vi åkte in för det visade sig att Pussy har fått den livshotande varianten av Bangs diarré. Hon bajsade blod på sjukan och de sa att om vi inte hade åkt in så hade hon dött. Blir hon inte bättre om några dagar bara så måste vi åka in igen.
 
Inte för att vara elak mot Pussy men jag blir bara mer och mer övertygad om att vi måste göra oss av med henne. Känner mig så ond men vi kan inte ha tre katter. Bang är ju en klenis som behöver sin mor och hon tänker nog inte lämna oss eftersom hon redan för ett halvår sen adopterade oss som sina föräldrar.
 
Så nu ska vi hålla Pussy isolerad tills hon är frisk. Får se hur det går men jag måste göra allt jag kan för om hon inte är själv så kan hon smitta andra så de blir sjuka och kanske dör. Försökte stänga in henne i en bur. Gick till marknaden och kom tillbaka 30 minuter senare. Dörren på buren var sned och kissen låg utanför huset och chillade.
 
Imorgon börjar det riktiga helvetet när vi ska mata henne med tusentals piller.
 
Herre.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Herregud vilka otursdrabbade katter!?
Du måste ju lätt vara den bästa djurvännen
i hela Thailand!;)haha..

2012-08-08 @ 14:34:03
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0