Ska vi inte växa ifrån det här tramset nu?

Vaknade vid halv nio i morse och har sedan dess legat i soffan och tittat på tecknat barnprogram. Jag plågas lika mycket av det idag som jag gjorde för 15 år sen när min käre bror ägde fjärrkontrollen och tvingade mig att titta på jordens sämsta tv-program. Tom & Jerryfy fan jag får rysningar av att tänka på det.
Nu är det inte Tom & Jerry som vi kollar på då, något annat skit som är dubbat till thai.
 
Väntar och väntar på att det ska ta slut så vi kan åka och käka frulle.
 
Och när jag säger VI menar jag inte att jag är barnvakt åt Oliver, snart ett år utan jag menar min kära pojkvän på 26 och ett halvt jordsnurr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0