Sovit som en prinsessa i natt

Jeezeez ingen har vill snacka thai med mig. Eller jo en man/ladyboy fragade om jag kunde prata thai och jag sa lite sen pratade han bara med ri.

Vaknade vid sex i morse och drog upp gardinerna och spanade pa utdikten. Checkade in i en skitfin bungalow igar eftersom det var sista natten. Fick valuta for pengarna vill jag lova! Sa jakla fint, rent och underbar utsikt i en bungalow pa tva vaningar med fonster runt om. Ska visa bilder nar vi ar hemma igen.

Ikvall aker vi till chiang mai och flyger ner till phuket sen far vi se om vi lyckas ta oss darifran eller om vi aker hem till ris morbror och slaggar tills bussarna borjar ga hem till krabi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0