Bättre med godis än att svälta, jag vill ju inte dö

Woooooh idag är jag ledig! Eller jag jobbar ju ikväll men jag har hela dagen till att göra absolut ingenting. Ska nog åka till 7eleven, köpa en fet påse godis och kakor och bullar och rulla till poolen med mina skvallertidningar som jag fick av Elin när hon var här.
För en månad sen.

Har inte rört dem ännu.

Jaa, så gör jag!

Idag skiter jag i mitt nyårslöfte som var att inte äta godis till frukost. Jag tror det är tillåtet när gommen fjällar. Eller vad den gör. Hela gommen är svullen och gör ont, jag är inte sugen på att äta nåt alls utom godis. Och något måste man ju fylla kaggen med. Annars dör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0