Betrakta utan att se

En lite intressant grej...

Såg att Foki (jaa, väldigt mycket Foki nu) vart på något ålderdomshem och skänkt pengar och prylar och eftersom det är Thailand börjar man tänka. Jag vet att det säkert finns ärliga människor i det här landet men som alla också vet är det extremt korrupt.

Så jag skrev bara en liten fin kommentar och frågade om hon verkligen tyckte att det var så himla bra att ge pengar. Inget elakt alls, skrev till och med att hon var superdupermegabäst eller nåt i den stilen. Kanske inte så överdrivet men något positivt.

OCH SÅ TOG HON BORT KOMMENTAREN!!!

Neeeeeeeej nu jävlar är det krig Foki!

Blunda inte för problemen! Nu ska jag ut och kämpa mot Thailands största problem, som gör att en tredjedel av befolkningen inte har råd att gå i skolan och en liten klick politiker och andra högt uppsatta människor kan leva göttgött.*

Men först ska jag till poolen.

*Statistik och sånt taget direkt från mitt smarta huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0