Det är ruskigt varmt här nu

Såg att några ville ha receptet men sanningen är den... att vi freestylade! fast jag kan väl komma ihåg hur vi gjorde ändå. Men det får bli imorgon för nu har jag fullt upp med att försöka sova och oroa mig för imorgon då jag ska lämna min lilla bebis ensam en hel dag(!!) för att åka och ta hand om en annan bebis, Oliver.

Han klarar sig nog. Frida trodde btw att det är en kille. Härligt då får vi bara hoppas att han inte markerar revir och kissar överallt. Bajsat har han redan gjort på sitt hus och handduk. Vi fick tvätta kaninstjärt. Mys.

Nu ska jag försöka sova om det går i denna fruktansvärda värme. Redan försökt i en timme utan framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0