Det enda jag bryr mig om ar mitt svett

Jag kan fortfarande inte blogga pa den dar jakla telefonen jag numera ar agare till. Men jag ska agna hela kvallen at att forsoka losa mina sma prolem. De andra svarigheterna kvarstar ocksa fortfarande. Men ikvall kan jag fippla hela kvallen och natten anda fram tills imorgon mitt pa dagen nar jag ska till skolan.
Maste iofs plugga lite ocksa men det ar ju roligare. Da gar det iaf framat.

Det ar fruktansvart varmt i det har landet just nu och det blir val bara varre och varre i nagra manader till. Fy perkele. Men hellre det an minus 20 som min mor berattade att det var hemma.. Eller var det 15? Vem bryr sig hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0