Det var inte bara jag som såg ut som ett frågetecken hela lektionen

Jag kommer antagligen inte att blogga med där där JÄVLA telefonen. Har fixat åäö nu men den är ju ändå konstig. Kan inte byta rad och lägga in bilder och så. Blir jäkla tråkigt då ju.

Idag gick det inte lika bra i skolan som det har gjort innan. Dels för att nu har vi börjat lära oss de fem olika tonerna.. AMAGAAAAD säger jag bara. Nu märkte jag att jag inte ens vet hur man säger hej på thai.
Dessutom kunde jag inte öva så bra på min lilla läxa som jag hade tills idag.

Fick oväntat besök och då somnade min kära lärare, pojkvän, som han brukar när det kommer svennar som inte snackar engelska. Och när han väl har somnat så går det inte att väcka honom. Då sover han tills han är utvilad. Alltså till nästa morgon.

Ikväll ska vi öööööövaaaaaaa som fan!!

Fast min lärare sa iofs idag också att jag hade skrivit alla bokstäver som vi hade i läxa väldigt fint.

Kommentarer
Postat av: 25 kilo till sommaren

Hej, jag kämpar och sliter för att gå ner till en normal vikt. Följ mig, motivera mig och ge mig tips på min blogg. All hjälp jag får är guld värd :)



Ha en toppendag!

2012-02-08 @ 15:42:35
URL: http://tjugofemkilotillsommaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0