Efterlängtat regn

Idag var jag och Oliver och crashade Bees släktparty på stranden. Nej, vi var faktiskt inbjudna av Bella. Så vi satt där på stranden ett tag och myste men sen vart det jävligt varmt och vi var trötta och hungriga. Så vi åkte hem med Bella och Noah men det blev ingen ro där så vi fick åka hem till Oliver istället.

Oliver och Noah, eller Noahs rygg.. på stranden

Och så hann vi med en sväng hem för att kolla till den här


Och sen när vi kom hem så sov vi i en och en halv timme och när jag vaknade var jag helt BLÖT AV SVETT för det var så varmt. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, fläkten hjälpte inte alls. Och så gick det två minuter av mitt lidande så bara poff sa det så började det spöregna.
En liten liten stund bara. Men tillräckligt för att det skulle kyla ner.

Ooh vad det behövdes. Det har inte regnat på säkert två veckor här nu.

Så nu kan vi väl hoppas på en sån liten skur iaf en gång i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0