Glad alla hjärtans dag!

Det är ganzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzska svårtz atztzz zz SKRIVA när man har en gaLEN KANINUNGE SOM FÖRSöker äta upp ens fingrar på tangentbordet. Men han/hon var duktig och stängde av fetstilen ungefär där jag skulle gjort det.
Tror dock att Supper skulle föredra att heta Zupper, precis som jag planerade att han/hon skulle heta för ett halvår sen. Får se om jag ändrar stavningen.

Hur som helst är Supper helt galen. Inte alls en liten räddis som sitter och trycker inne i buren längre. (Nu kommer jag börja använda ett könsneutralt ord här, håll i er!) HEN skuttar ut ur buren så fort jag öppnar den och vill vara med hela tiden. Springer små vändor bort till köket då och då men kommer alltid tillbaka.

Jag tycker att det är jättekul att hen är så social och vill vara med hela tiden fast Ri tycker att det är jobbigt. Igår kväll fick han väl slänga iväg Supper 20 gånger för att hen var uppe i hans knä.
Supper älskar Ri. Ri hatar Supper.

Alla hjärtans dag var great. Var och käkade bbq, eller hot pot buffé som jag lärde mig att det heter. Väldigt gott och för första gången fick jag inte paltkoma. Moget eller hur!

Redo att hugga in

Efter maten. Tallrikarna slickade. Herrejösses man måste ju betala 20B för varje bit man lämnar!!

Btw så biter Supper sönder mina fingrar.. Kan hen ha rabies? Hehe, då har jag nog också det. Har känt mig ganska agressiv på senaste tiden..
Hur som helst, jag håller fast hens huvud och andas morgonandedräkt på hen när hen gör så. Är det ett väldigt hårt straff? Jag luktar apa i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0