Hittar inte ingången och försöker pressa sig genom gallret


Hur kan man inte tycka att den här söta saken är söt? Hur kan man knuffa bort den när den försöker klättra upp i knät och mysa? Hur kan man inte smälta när den står nedanför soffan och försöker hoppa upp till en för att få vara lite nära?

Det är frågor jag vill ställa Ri. Han hatar den här hårbollen.

Och Supper blir bara mer och mer nyfiken och gossugen på Ri. Det förstår jag, han är ju också jäkla söt

Hur kan det INTE börja kittla i skedmusklerna när man ser detta? Han är perfekt upplagd.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahah. Jag dööör för kaninbilden! Haha rätt dum liten kanin. (jag har hittat till din blogg igen och läser... Typ allt!

2012-03-09 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0