Ingen kan va gladare an jag idag!

Idag har jag varit extremt busig!! Efter tre timmar vid poolen med Denice akte vi till marknaden och det var dar buset borjade. Vi shoppade lite kyckling och gronsaker och sa borjade det kurra lite i magen och jag tankte lagga mina sista 60 baht pa lite snask och iste. Men sa horde jag anglasang. Och ett stort vitt sken som los rakt pa en liten klump langre bort.
Vi skyndade for att se efter vad det var gud ville visa oss.

Ah, du stora herre jag sket i brallan nar jag sag min framtida bebis instangd i en bur, skrikandes pa hjalp. Hon/Han/den/det tittade pa mig med sina fina ogon och bad om att fa bli min.

Vad gor man da?? Nar hjartat smalter och man ar 180 baht fran att uppfylla sin hogsta onskan??

Man aker det fortaste man kan och hamtar pengar ur sparkassan, ar utan mat i tre veckor men ack sa lycklig. Och sa skiter man i att ens sambo inte vill ha en till inneboende. For jag kanner pa mig att de kommer gilla varandra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0