Ja sa gor vi, forsoker se det positiva!

Sjukt dalig vecka jag har. Eller den var ju skitbra anda tills tisdag kvall nar jag kom hem fran jobbet och hittade Supper dod. Blev otroligt ledsen, trodde inte att jag skulle grina som en barnrumpa over en kaninunge jag kant i tio dagar men ack sa fel jag hade. Ingen vet vad som hande, som Ri har beskrivit det verkade det som att hen fick nagot epilepsianfall eller nagot. Hen krampade i 45 minuter innan hen dog. Nar jag kom hem och tog upp Supper sa sag det ut som att hen hade dreglat...
Saknar min bebis.

Hade prov i onsdags, det gick sadar. Gjorde ett slarvfel (samma fel pa typ 15 ord) och nar jag skulle lamna in provet kom jag pa det och sa till lararen att jag ville andra pa det men jag fick inte. Surt.

Annu mindre pengar an vad jag hade sist har jag nu. Javla dyra telefon.. Varfor kopte jag den? Juste Ri hetsade mig.

Dessutom ar det sa otroligt varmt ute att man vill avlida. Men jag har en bra sak dar hemma som ligger i kylen och vantar pa att fa bli uppaten. Kanske ska sla pa stort och tigga nagra slantar fran Ri och kopa chips och cola ikvall. Vanda den har veckan till nagot bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

what the? E stampe död?

2012-02-27 @ 22:04:39
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0