Jag gräver ner mig och vaknar om en vecka, okej?


Idag orkar jag inte ens bli en gnutta arg när svt play inte fungerar
och jag får sitta här med magen full av skit och stirra in i väggen. Orkar inte bry mig för det är inte direkt det värsta som hänt den här veckan.

Jag orkar ingenting utom att äta upp den här skrynkliga donuten som jag köpte på marknaden för mina sista lånade slantar. Nej förresten, den bjöd min snälla man mig på.
Men några pengar har jag ändå inte.

Endast en vecka kvar till lön.

Går i ide tills dess.

Ciao ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kollar du 30c i februari eller??? heheh

vi måste smida vidare på vpra planer frida. om du ändå ska g¨å i ide tycker ja att du kan springa lite ärenden åt mig!!! ;) ;)

2012-02-22 @ 21:56:01
URL: http://nicokonst.blogg.se/
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Grosir Baju Murah

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Postat av: Jual Laptop

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0