Jag har blivit med smartphone! DOCK INTE iPHONE NEVAAAARRR

Jag är upptagen med min nya telefon! Köpte en lite dyrare än vad jag hade planerat. Var tvungen för att alla började klaga på att det lät som att jag stod bredvid en helikopter i telefonen. Så jag spenderade halva min månadslön ÄR NI NÖJDA NU NI SOM KLAGAR?????

Såja. Såhär fin är den.

Och jag är ju också sååå fiiiiiiiiiin!

Frågan är bara hur man gör med en sån här jäkla smartphone...
Man måste ju ha google account till allt, fixat och klart nu efter cirka sju timmars pillande och så kan jag ändå inte logga in på skiten.

Dessutom vet jag inte hur man byter ringsignal.
Eller hur man skriver åäö.
Okej, jag vet typ ingenting.

Tjingeling! Förhoppningsvis kan jag blogga från mobilen snart!

Kommentarer
Postat av: cissi

är det en samsung galaxy ace? :p

2012-02-26 @ 19:12:54
URL: http://ccissiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0