Jag vill också ha fina skor

För typ två månader sen när jag var och jobbade så träffade jag en norsk brutta som hade så jäkla snygga skor. Jag blev lite ledsen i ögat när hon sa att hon hade köpt dem i Norge men jag har ändå inte slutat tänka på dem.
Men så kikade jag in på Fokis blogg och såg att hon hade likadana!

Åh, snälla om någon i Sverige tycker om mig. Kan inte den snälla människan köpa ett par sånna till mig (strl 36) och skicka hiiiit? Hehe.. Det är väl inte för mycket begärt?

Ps. Jag fyller år snart!

Ps2. Det är också alla hjärtans dag snart..

Ps3. Och min namnsdag om jag inte minns fel.

Ps4. Och min andranamns-namnsdag.

Ps5. Sen är det väl påsk snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0