Javla oflyt hela tiden

Jag kanske inte sa det igar, att det inte bara regnade utan askade och blixtrade sa mycket att jag nastan ramlade av moppen och kissade i brallan pa vag till jobbet. Men det gjorde det, inte for att nagon hade markt om jag kissade i brallan.
Hur som helst sa verkar det som att blixten slog ner i vart hus eller nagot for vid fem-tiden blev det tydligen stromavbrott hemma och det lilla fina avbrottet varade anda tills klockan var halv tolv pa natten. Ri hade hort pang och sen hade hela omradet blivit svart (utom nagra lyckliga javlar som fick ha sin el ifred).

Fast pa ett satt var det ju lite mysigt eftersom vi fick sitta i morkret med tanda ljus och lyssna pa musik pa Ris dator som lyckligt nog har ett fungerande batteri till skillnad mot min dator. Och som alltid nar det inte finns sa mycket att gora blir ju alla smasaker sa himla roliga. Som tex att Ri sa... Ja ett roligt ord som inte gar att skriva pa den har iPaden.

I morse hade vi inte heller nagot vatten sa till min morgondusch innan skolan anvande jag tva liter vatten...

Nu hoppas jag pa lite mer tur for det ar ju skottdagen idag och jag ska fria till rajraj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0