Lite far man krava efter en san uppoffring

Idag har jag varit en fin manniska. Pa insidan alltsa. Jag tog med hela kakburken till jobbet och skankte bort dem till mina kollegor utan att ta en endaste liten fjuttig kaka sjalv. Ja, okej nu kan det val handa att jag gatt och nallat ur burken varje dag sen jag bakade kakorna men anda.

Sa nu hoppas jag pa en beloning fran ovan. Eller fran nagon annanstans.

En pase chips, en go rulle och ett glas vin ikvall. Samt en stor sked (ja ingen riktig sked, utan nagon som spoonar mig och later mig vara den lilla skedisen).

Det ar val inte for mycket begart?

Kommentarer
Postat av: Guest

Varför var du inte så snäll mot dina kollegor i somras?

2012-02-17 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0