Lite kaoseftermiddag

Vilket flyt jag har haft idag, hela dagen har varit otroligt varm. Sa varm att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vagen och Oliver har varit en liten klangig apunge och da blir det annu varmare kan jag lova. Och sa glomde jag mobilen hemma och visste inte alls vad klockan var och nar jag skulle till jobbet.
Och Oliver ville inte vanta fint pa mig nar jag skulle kla pa mig, han ville bli buren. Varmt. Stress. Oliver borjade vrala for mitt i allt skulle han ha mat. Jag visste inte vart jag skulle ta vagen och sa mitt i all stress borjade det sporegna.
Skont pa ett satt for da slapp jag stressa men jag visste inte om annelise skulle komma hem och ta over Oliver eller hur jag skulle ta mig till jobbet eller om jag redan var forsenad...

Men jag kom till jobbet nastan trettio minuter for sent med en plastpase pa overkroppen och en handdukskjol. Ganska blot ocksa. Men chefen sa att det inte gjorde nagot att jag var forsenad.

Slutet gott, allting gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0