Mätt i magen


Har precis fyllt kaggen med detta! Gott var det även fast det hade varit godare med någon sås, men sås finns ju inte direkt i överflöd i det här landet så man gör vad man kan. Äter det med majonnäs.

I morse rullade vi tidigt till poolen, jag och Bella. Sen låg vi där och stekte i tre timmar (japp den röda färgen börjar sakta men säkert slå sig till ro på min kropp) och sen åkte vi hem till mig och lagade detta.

Nu är jag svettig av att stå och röra i ugnen, solbrännan, av att vara så mätt och den vanliga svetten från den otroliga värmen. Ska ta en liten dusch och åka till jobbet.

Såg btw en ursöt kanin idag på marknaden... Men jag vill ju ha tillbaka Supper! Sen så har jag lovat mig själv att inte köpa någon ny alldeles för ung bebis från marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0