Nu var jag snäll!



Jaa och så provade jag att dra lite i kontrasten och resultatet blev.. Att det ser ut som ett tvättäkta källarrum a la Fritzl. Precis som det ser ut i verkligheten.
Ville nämligen inte visa upp skiten på väggarna som jag inte hunnit/orkat/kunnat/velat göra något åt. Hoppas nämligen på att få flytta inom en snar framtid. Har också hoppats på att få flytta sedan.. Jag flyttade in för ett och ett halvt år sen.

Jag ska bo i ett eget hus! Det behöver inte vara ett hus jag äger själv men alltså ett fristående hus. Just nu bor jag i ett sånt här.. hongteo eller vad fasiken man ska kalla det. Radhus?

Jag ska ha egna väggar runt mig samt en liten liten gräsplätt/annan sorts plätt där jag ska placera min framtida grill, stolar och bord samt en fin liten men ack så skön pool.

Sen är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Men bu-fucking-hu för dig att du bor i Thailand, har det varmt och skönt och vill ha en AVSVALKANDE Varm & Kall... FU!!! Hahaha.



Nej. SKämt åsido. Häftigt att du bor i Krabi. Älskar Thailand. :))

2012-02-26 @ 20:48:59
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Emelie

Låter som en bra idé ;) håller med ovanstående också, sjukt awesome att du bor där, skulle jag också vilja någon gång..

2012-02-29 @ 14:39:41
URL: http://hanssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0