"Suay na! Your writing is very beautiful!"


Såhär ser det ut där jag går och lär mig thai. Inne i Krabi town. iLearning heter det och hittills verkar det skitbra! Har ju bara vart på två lektioner men det känns som att jag lärt mig massa redan!

Och idag var det ju andra lektionen och jag lyckades äga alla andra ganska bra idag med.
Jag gjorde iofs lite fel, men herre gud man är ju inte mer än människa!

Läraren ska till mig, BARA TILL MIG att jag hade fin handstil. På thai då. YEEEEEEEEEES! Dessutom sa hon till alla andra att det vore bra om de övade mycket hemma men det sa hon inte till mig. Hon ser väl på mig att jag är en naturbegåvning när det kommer till att skriva på thailändska.

Uff uff uff!! Så jävla taggad inför nästa lektion! Men den är på onsdag tråkigt nog. Långt kvar. Men tills dess har jag tre sidor i läxboken att göra. Haha vilken plugghäst jag är! And I love it!

(Får se hur lång tid det tar tills jag vill spy på alla konstiga toner och krumelurer.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GO!!

2012-02-03 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0