Skvalpar skönt i magen

Mmm har ätit köttbullar och potatismos till frukost! Tog en JÄVLA tid att göra och så köpte vi typ ett kilo kött att göra köttbullar av för Denice tyckte att det var nödvändigt. Det var det inte.

3/4 ligger nu i Denices kyl och ruttnar. Jag hoppas att hon steker på dem imorgon och kommer med lunch till mig. Annars blir jag förbannad.

Denice rullar fina bullar.. eh biffar MED FETAOST!!

Här står jag och steker.. heheeeee

mmmmm

Lunchsällskap

Ps. Denice ser ut som en bebis på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usschhh fyfaaaan va ni är bruna o fräscha era svin! hoppas köttet smakade.........

2012-02-05 @ 11:57:08
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0