Vårt mysiga sovrum

Idag har jag och Bella gjort något kul, som jag hoppas blir bra! Och så har jag städat lite hemma och i akvariet. Konstigt nog tycker jag att det är riktigt kul att städa akvariet. Vattnet blir ju typ grönt på en vecka och att byta vatten och suga upp all skit (inte med munnen) och sen se hur rent det blir, ja det är nöje.

Sen när Ri kom hem från jobbet drog vi till Fa Thai och skulle köpa en liten plastskål att ha våra onda fiskar i (de som inte får vara i det stora akvariet) och så fick vi med oss en fet bäddmadrass hem.

Skönt det är att vara pank egentligen. Fick en skönare säng helt gratis.
Har jag haft stålar hade jag ju behövt betala hälften.

Kolla förresten hur fint vårat sovrum var år 2010.. Tog bilder för att jag tyckte det var så mysigt.

MYYYYYYYYYYYYYYS VA!!

Om jag känner mig snäll senare kanske jag kan visa hur omysigt det har blivit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0