Vilken underbar dag!

Jag har nog haft världens bästa dag idag! Vid poolen hade vi jättekul, mest för att Denice lyckades vara så jäkla ful. Den första fula bilden såg Denice ut som Arnold Schwarzenegger. Hon var så biffig att vi fick några rejäla kallsupar men den var tydligen för musklig för att visas.
Hon fick välja vilken som skulle upp här. Det blev denna

Alltså den här bilden kommer för alltid göra mig glad. DOBBY!!!

HUR KAN MAN VARA SÅ FIN?!?! Jag älskar den här kvinnan.

Inga ord kan beskriva den här bilden. Så jag låter den tala för sig själv.

Sen flyttade ju lilla supersöta Supper hem till mig/oss. Utan lov från Ri. Men han log mest hela tiden när han såg den (vet inte vad det är för kön men det spelar väl ingen roll) och när jag kom hem från jobbet var akvariet fullt av nya fiskar och växter. Så jäkla fint!
Det var hans kontring till ninisen.

Och sen nu på kvällen har jag och Denice lagat jordens godaste middag. Jag har nog aldrig ätit något så gott förut. Trodde först att det berodde på att middagen serverades halv elva på kvällen och att jag inte ätit något annat än några småkakor och en liten banan på hela dagen. Men Denice sa detsamma.

Ugnsstekt fetaostfyllt kycklingbröst inlindat i serranoskinka serverat med pasta i tomatsås.

Ikväll somnar jag med ett leende på läpparna.

Klinka ner en kommentar om ni vill ha receptet på världens godaste kyckling.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Give me the recepie Please! ;) ser ju asgott ut.. Krama om min underbart härliga och vackra kusin!!!

2012-02-11 @ 19:06:35
URL: http://emeliejaqueline.wordpress.com
Postat av: agneta

Ser grymt gott ut...

2012-02-11 @ 22:04:06
Postat av: agneta

Ser grymt gott ut... och ja hon är underbar min unge <3

2012-02-11 @ 22:04:57
Postat av: malin

KLINK!

2012-02-12 @ 00:20:31
Postat av: Åsa

2012-02-12 @ 11:49:26
Postat av: Åsa

Vill ha! Ser jättegott ut!

2012-02-12 @ 11:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0