Här har ni lite

Nu är kameran tillbaka och därför kommer lite bilder! Känner på mig att ni gillar det för de senaste dagarna när jag inte lagt upp några bilder så har antalet besökare bara minskat och minskat hehe.. Men kom tillbaka nurå!!

Börjar med att bjuda på min underbara lunch idag som inte gjorde sig lika fin på bild som i munnen


Sedan följer en bild på den underbara solnedgången som jag ÄNTLIGEN lyckades pricka in på en söndag, min enda lediga dag. Har ju försökt att få se den ända sedan jag började jobba och det tog alltså två månader. Men fint var det och vi fick lite underhållning av tre döva brudar som bråkade på stranden. Det var väldigt intressant att se på.


Och sist men inte minst den här söta bilden på Oliver


Nu ska vi rulla mot Hippies bar och träffa mamma & pappa England som kom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0