Har jag nämnt att jag är hypokondriker?

Förkylningen går upp och ner, men det är väl som det ska. På morgonen känns det tusen gånger värre och efter jag har ätit känner jag mig frisk. Men mitt huvud är ju lite efter, när jag skrev den sista meningen stavade jag fel på vartannat ord, upprepade orden flera gånger och glömde en massa ord.

Kanske inte är en förkylning utan lite cancer. Hoppas inte.

Hur som helst käkade jag go'frulle

Spaghetti (nudlar) med kycklingfärssås och minitomater. Vågade inte visa mig själv så mycket eftersom mitt hår är ett smörpaket och ansiktet inte alls så gulligt som man kan tro att jag är när jag är nyvaken. Spana ringarna under ögonen liksom!

Men nu ska jag nog ta tag i mitt liv och göra något så jag glömmer bort att tycka synd om mig själv. Ringa Frida och kanske leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0