Hippies bar

Det var något lurt på gång igår! Men inte till mig då. Såklart. FAN. Ri och Chart höll på att tillverka en skitsöt liten lampa av en kokosnöt och så lite trådar som hängde ner med lite fjädrar på. JAG VILLE HA DEN!!
Ri sa att han skulle göra en likadan till mig. Fast det var ju Chart som gjorde grovjobbet och Ri fick dekorera. Han har pysselgenen precis som jag men är inte så händig. Så jag lär väl få lite pärlor med fastlimmade fjädrar på en ficklampa eller så. Om jag ens får något.

Men igår var sista gången vi träffade Mamma & Pappa England innan de far. De åker egentligen imorgon men Rajraj har ju lämnat oss nu och dragit hem till sin thailändska mamma (hehe) så igår var sista gången alla var tillsammans.
Vi var på Hippies bar och käkade. Satan vad gott. Kan också bero på att jag inte hade ätit på nio timmar så även lite bajs uppskrapat från gatan hade varit gott.
Nej, jag menade inte så! Det var skitgott! Gå dit! Ät där!

Kul att det har börjat bli lite mer folk där igen. För två år sen hängde vi ju på Hippies varje dag, dag som natt. Det var BARA Hippies typ den första månaden jag var här. Men sen slutade folk gå dit och det var bara vi kvar så då slutade vi också gå dit.
Men nu den senaste tiden har det börjat fyllas på igen! SÅ JAG UPPMANAR ALLA SOM BOR/ÄR I AO NANG OCH LÄSER HÄR ATT BÖRJA HÄNGA PÅ HIPPIES BAR PÅ NOPPARATHARA STRANDEN IGEN FÖR DET ÄR DET BÄSTA STÄLLET ATT FESTA, MYSA, DANSA, UMGÅS PÅ! Dock är väl livemusiken ganska brutalt dålig. Förlåt :(


Skitdålig bild men whateva!

Dock en bild från arkivet, som lilla foki skulle sagt. Och jag försöker ju ta över henne så ja. Imorgon lägger jag väl upp "dagens sötis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0