Inget liv nej nej

Jag har ingenting att göra för jag orkar inte hoppa in i duschen. Så jag gör en liten lista istället.

Hur har ditt 2011 varit?
Sista halvan har vart awesome!


Blev du kär förra året?
Blev och blev, jag fortsatte vara kär.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Roliga saker.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Velat och tänkt så jävla mycket.


Vem har du umgåtts med mest?
Ri tror jag.


Bästa minnet från 2011?
Hm, nu när jag tänker efter så var det inte bara sista halvan av året som var bra. Alla gånger folk har kommit hit och hälsat på, Filippinerna, Sverige (var faktiskt bra ändå), Spanien, komma tillbaka hit efter Sverige, när jag fick jobb, när jag sökte till skolan. Ja, det finns hur mycket som helst.


Är det något du saknade under 2011 som du vill ha år 2012?
Inget jag saknade direkt men jag vill vara mer glad!


Var du gladare eller ledsnare förra året jämfört med tidigare år?
Både och.


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Det var perfekt mycket av båda för mig.


Vem/Vilka saknade du?
OJ, min familj och mina vänner på andra sidan jordklotet. Och under tre månader saknade jag sönder mig efter Ri.


Största misstaget?
Att jag köpte den där jäkla ugnen tror jag. Så det var inte så illa. (För jag känner på mig att Denice inte alls har kvar något kvitto till den som hon sa när jag köpte ugnen av henne.)


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Jag hoppas på det!


Vad gjorde dig riktigt glad förra året?
Ärligt talat så var det först mitt jobb i Sverige och sedan mitt jobb här. Tråkigt nog är pengar så himla viktigt.


Har du några löften inför år 2012?
Ja, men de har jag redan skrivit här.


Har du haft ett förhållande under 2011?
Ja.


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
SO LAST YEAR! (Jävligt nöjd över svaret)


Vart reste du nånstans?
Först Filippinerna, Sverige och Spanien. Några små vändor i Malaysia blev det också ju. Och så Thailand då.


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att världen går under så man slipper den här skiten :) Heheeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0