Jag hoppas att han också blir nöjd

Kul iaf att två av 30 som vart inne på min blogg svarade på frågan! Får se om jag kanske kan klura ut något mer senare när ni inte är så blyga och dryga längre.


Igår var vi iaf på Hippies bar och lyssnade på lite falsksång och fireshow.


Och imorgon blir det en lång dag! Ska upp tidigt i ottan och försöka hinna servera frukost till Ri innan han börjar jobba klockan åtta eftersom han fyller år, sen diska, sen åka och gulla med Oliver hela dagen fram tills jag börjar jobba kväll och sen efter det ska jag orka fira att Riset är en mycket gammal man.
Vi ska dricka vin och skåla för att vi stått ut med varandra i två år också... Får se om allt hinns med, antagligen blir det väl så att vi åker någonstans och äter lite och sen går ut och tar några öl. Hoppas att Ri kommer vara trött så vi kan åka hem tidigt haha.

Jag är i alla fall väldans nöjd över hans present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0