Jag och Oliver är värsta teamet

Det går så bra så bra med lillen! Idag var vår andra dag tillsammans och den sista dagen för den här veckan. Trött som en liten griskulting är jag och egentligen vill jag bara göra som Oliver, skrika tills någon vaggar mig till sömns.
Men fy satan vad go han är! Han låg och sov i mitt knä idag och så vaknade han till flera gånger och bara tittade på mig med stora ögon och log världens största leende. Sen somnade han igen. Om jag blev glad? JAA!

Men jag glömde min kamera där borta på andra sidan Ao Nang så det blir inga bilder tills jag orkar åka och hämta den. Det har varit två långa dagar då jag jobbat nästan tolv timmar i sträck så idag när jag kom hem från jobbet slafsade jag i mig jävligt god middag och sen nu har jag legat i soffan och försökt förhindra ögonlocken från att falla igen. Kan inte sova nu...

... Måste ju kolla eftersnacketEnsam mamma söker!

Och ja Fredrik du är lökig och töntig och allt sånt där man inte vill vara! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När min brorsa va här tvingade ja han att kolla, eller nej, framförallt lyssna på ensam mamma söker. Han blv helt besatt av bruden som snicksnackar o försökte febrilt leta upp hnne på nätet. Svaret man fr när man söker är att hon är "skyddad av TV3" och "vill hållas anonym"



Underhållande? Myyyyyysiga korkade kommentatorskan o baaaaaarnen ska på n häääärlig sommardejt!!!!!!!!

2012-01-11 @ 13:34:47
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0