Jag var där

Jag var ju då på Job 2 do igår och jag tog inte en endaste fjuttig liten bild. Jaa, jag är medveten om att men nu kan välja att inte tro mig men det skiter jag fullständigt i! Igår levde jag som turken jag och Emmy träffade i Malaysia "Varför ska man ta bilder? Jag lever i nuet, finns ingen anledning att blicka bakåt".

Men ändå så tog jag en bild på min fiiiina stämpel jag fick när jag gick in. Vi fick inga biljetter för de var slut och jag trodde vi var VIP som fick stämpel men väl där inne såg jag att varenda liten räka där inne hade en också.

Den här stämpeln hade varit omöjlig att göra en liten olaglig kopia av.

Det var kul men varmt! Det började dock inte så jäkla bra. Först när förbandet skulle presentera Job 2 do så blev det strömavbrott, sen kom det en full och äcklig svensk wannabe huligan och ville bråka med Ris kompisar så en av de blev skitarg och gick därifrån. Svensken tyckte att de skulle flytta på sig för att lämna plats till alla faranger.. Hmm, som om vi vitansikten är viktigare än thaiar?
Sen när de väl började spela så hann det väl gå max 15 sekunder innan ett litet slagsmål bröt ut mellan en farang och en thai. De stod och spände musklerna och bankade sig på bröstet som två gorillor och det flög lite armar och ben här och där.
Det roliga med det var väl att den där stackars två meter långa farangen inte skulle haft en chans om de väl fått börja slåss för thaien jobbar på thai boxing stadium hehe. En gammal boxare.

Vi var alltså längst fram. Men efter en ganska kort stund jobbade vi oss bakåt där det var mer luft och lite mindre folk. Och jävlar vad mycket plats det blev efter att han kört Do te tam, precis som jag trodde. Då gick 30% av farangerna.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Ja jag bor i Phuket med min thaikille :) Hur länge har du och din kille varit tillsammans? Hur träffades ni? :)

Jag träffade min kille på Phi Phi men de stängde ner baren han jobbade på så det fick bli Phuket i stället..

Vad jobbar du med här i Thailand? Själv har jag pluggat på distans för att kunna vara kvar.. Inte alltför kul :P Men blir en 6 måns vända till Sverige i februari för att spara lite pengar..

Kram!

2012-01-07 @ 03:49:49
URL: http://sweet-holy-crap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0