Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar


Mmmm Fridas frodiga äggröra till frukost! Och fullkornsbröd. Stod det iaf, jag vet inte det är ju vitt men vem fan bryr sig? Gott är det.

Ang. listan jag skrev igår. Den stämde. Råttan har jag inte sett på 24 timmar, han kliade mig på ryggen hur länge som helst innan jag somnade (gjorde han något dumt när han var borta?), fiskarna har inte bara fått mat utan även nya vänner, växter, en sten och en träbit, middagen stod framdukad när jag kom hem från jobbet och så har jag fått en massa sällskap!
Vi fick till och med vara ensamma hela kvällen igår! Hans kompis följde inte med hit och ingen av hans kompisar här kom och hälsade på på hela kvällen. Det var nog första gången. De kanske för en gångs skull förstod att jag ville ha min man för mig själv en liten liten stund.

Bra.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: En tjej var med i en spårvagnsolycka i centrala göteborg :(

2012-01-29 @ 10:53:12
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0