Så jävla förbannad

Igår blev det ingen bloggning för jag sörjde. Började kvällen med att dricka en öl och knapra lite pumpafrön med Ri och E och sen var det enda jag kunde tänka på en liten kanin. Jag tjatade och tjatade om att jag skulle slänga ut Ri (för det är mitt hus från början) så att min kanin kan få flytta in men Ri bara hånskrattade åt mig.
Så jag blev skitledsen och gick och la mig och sov.

Ella den jäveln har köpt en kaninunge.

Seriöst jag SKA ha en jävla kanin!

Jag är 21 år gammal. Borde inte jag få bestämma sånt själv?
Imorgon hittar jag en kompis och åker in till stan, går på den där jävla marknaden och tar med mig MINST en bebis hem. Annars köper jag en katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0