Vilka är ni egentligen?

Kolla kolla! Nu var statistiken uppe i den vanliga nivån igen så bra att jag vet var jag har er. Även fast jag inte har den blekaste vilka ni är som läser här. Eller jo, nu har jag ju fått träffa tre stycken som läser min blogg och så antar jag väl att resten är.. vänner? Fast så många vänner tror jag inte att jag har.
Kan ni inte skriva vilka ni är som läser här?
Skulle va kul att veta för ni vet ju nästan allt om mig men jag vet inte vilka ni är!

Sälla gör det bara! Då blir jag glad... Och lägger upp ännu mer bilder!

Kommentarer
Postat av: mormor boel

du vet vä redan att jag läser din blogg. för mitt barnbarn skriver ju aldrig något. Ha det bra tjejen

2012-01-15 @ 10:04:40
Postat av: Emma

Hittade din blogg på nått vänster och jag älskar Thailand och ao nang så fastnade för den. Du verkar vara stört skön!

Bor i närheten av Gbg men befinner mig i ao nang nu fram tills imorgon!

2012-01-15 @ 10:17:45
Postat av: Bella (soi mao)

Sjalvklart e ja inne o spanar har nar ja har tillgang till dator, vilket e i princip jamt! :)

2012-01-16 @ 04:28:56
Postat av: Magalena

Hej hej!

Jag brukar också kika in här ;)

Kram

2012-01-16 @ 22:24:43
URL: http://blixten87.blogspot.com/
Postat av: MiaStellamamma

Hej Frida, jag är ingen daglig följare av din blogg utan pejlar av då och då. Mycket bra dokumenterat av ditt liv i Thailand, fortsätt så!

2012-01-18 @ 13:37:50
Postat av: Alexandra

Hej!

Jag hittade din blogg och jag älskar Thailand. Jag var 2 gången i Ao Nang. Jag såg dig i Chang Bar :) nu jag vet det. Jag är här varje dag.

2012-01-18 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0