Fina grannar vi har

Har vässat gaddarna och är redo att börja gnaga om sisådär två och en halv timme. Hade ju egentligen gett upp ramadan och tänkt att det inte var något för mig för jag blev rädd (smått hypokondrisk som jag är) att jag skulle få urinvägsinfektion av att inte dricka något på 14 timmar.
 
Men så kom grannen hit igår (som även äger vårat hus, han vill man ju gärna inte reta upp) och han frågade Ri vilken tid vi hade ätit frukost för han hade inte hört oss (bra, då vet vi att vi är avlyssnade dygnet runt) och Ri svarade att vi råkade försova oss = ingen frulle innan soluppgången = ingen fasta den dagen.
Grannen sa att han hädanefter ska väcka oss varje dag om han misstänker att vi försover oss.
 
YEY det betyder att det blir fasta månaden ut.
 
Tror dock inte att jag kommer göra det för så fort min hosta försvinner måste jag börja träna igen. Det har redan gått alldeles för lång tid sen jag gjorde det sist och jag har väl redan förlorat alla muskler och den lilla kondition jag lyckats bygga upp men jag vill göra om så fort jag kan igen.
 
Hade förresten prov idag i skolan och jag fick 45,5 poäng av 48. Ganska bra gjort va?
 
SKITBRA GJORT JU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0