Hur ska jag tolka detta?

Fick en present av Gang, en "beauti drink".. För att..? Jag är så vacker och endast kan dricka skönhetsdrycker? Eller för att jag är så gräsligt ful och han försöker "hjälpa" mig?
 
Tack. Antar jag.
 
Hur som helst så är det så mysigt att ha en veranda! Vi äter middag där ute varje kväll och nu när det är ramadan så äter vi ju så hiskeligt tidigt att vi även brukar ta en liten kvällsfika där ute. Männen dricker kaffe och jag, lilla barnet, får dricka juice eller läsk. Och ikväll var det väl tänkt att jag skulle dricka beauti drink men jag har parkerat röven i soffan och tänker inte flytta på mig på några timmar.
 
Inte ens om någon av katterna får för sig att gnida sin bajsiga röv över köksgolvet IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0