Ingen röst men ändå ingen att prata med utom katterna idag

Mumsfrulle som jag sitter och gnager på just nu. Oj, förlåt jag ljög. Jag hade precis ätit färdigt när bilden laddades upp här så nu har jag bara ett glas juice kvar som inte ens syns på bilden. Så vad åt jag?
Macka med sylt och jordnötssmör.
Macka med nutella och jordnötssmör.
Macka med någon äggtofu.
Yoghurt med ett kilo socker i.
Te med massa söt kondenserad mjölk i.
 
Nyttigt deluxe.
Men det var gott. Kanske skulle skippat nutella/jordnötssmör för det blev väldigt kletigt i munnen av det och jag kände hur jag gick upp ett halvt kilo för varje tugga men jag kanske behövde det för jag har nog bränt ett kilo varje natt nu med min underbara hosta.
 
Ska snart iväg och köpa mer färg och sedan sätta igång med dagens arbete. Jag har lovat Ri att måla klart köket och badrummet och sedan kolla om det behövs mer färg någonstans, om vi slarvat. Sedan har jag sagt att jag ska tvätta fönster, golv och badrummet. Även fläkten tror jag.
När han kommer hem från jobbet ska han åka till stan och kanske fixa så att jag kan få mitt gamla telefonnummer på ett nytt simkort och säga åt dem att komma och flytta våra internetkablar till oss. EFTER DET ska Ri och Gang komma till lyan och vi ska börja måla allt brunt ännu brunare.
 
Tur att jag ska spendera den här dagen helt själv för jag hörde nyss när jag pratade med katterna att det inte kommer något ljud ur min käft. Jag har blivit stum.
 
OH MY GAWD jag måste bara berätta om lilla Pussy. Hon är livrädd för mitt lilla pandagosedjur som jag har här hemma i vardagsrummet. Ella visade det för henne och hon blev helt galen och började fräsa och vågade inte vara i vardagsrummet på flera timmar.
Precis nu är första gången jag sett henne klättra upp i soffan (på två dagar) och så började hon leka och hoppade bakom en kudde och så hörde jag bara världens fräsande. Hon hade fått syn på Pandorna. Herre min je vad hon är rolig. Ska försöka filma henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0