Jag har överlevt natten

Internet fungerar fortfarande men det är väldigt segt. Men bättre än ingenting ju! Undrar bara om det här nätet alltid är öppet och tillgängligt för då känns det ju dumt att vi ska betala för att ha vårat egna internet. Fast det är ju mycket snabbare. Och sen kom jag på att det är okej nu men sen när Ri också kommer och använder det här så blir det ännu segare.
Bättre att ha vårat egna som bara vi använder för då får vi supersnabbt.
 
Har sovit första natten här nu då. Ville gå och lägga mig klockan nio igår kväll för jag var så trött men lyckades hålla mig vaken en timme till och äta middag. Så det var inte så konstigt att jag gick upp före åtta i morse.
Tråkigt väder ute, har regnat under natten så jag är lite osäker på om jag kan tvätta.
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske laga till en riktig frukost. Just ja, jag sa till Ri att jag skulle göra en inflyttningstårta till oss. Får väl göra det då. Ska väl försöka rasta katterna också, de har nu varit utanför dörren allihopa men lilla djungelpojken började yla när de var ute så de sprang in och gömde sig.
 
Just nu ligger detta och skvalpar i kaggen på mig
Idag är ju egentligen första dagen av ramadan och jag har ju bestämt mig för att prova men det blir imorgon för då är Ri ledig så kan vi laga frukost tillsammans klockan fyra på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0